20100510

Ο Πρασσάς μου' δωσε εφιάλτες

γιατι ολοι ξερουν που πανε οι ανθρωποι οταν πεθαινουν εκτος απο μενα? η μανα μου δεν κανει καν τον κοπο να γυρισει να με κοιταξει- ειναι κολλημενη στην τηλεοραση και φαινεται να διασκεδαζει με την αγνοια μου. κι ομως απο καποιο αλλο οροφο ακουω τη φωνη που εχω χρονια ν' ακουσω να απαιτει την προσοχη και την φροντιδα μας. μα αυτα τελειωσαν... κι ομως αυτη λεει οτι ειναι κατι που γινεται, κατι που ηταν συνηθισμενο καποτε. ειναι σωστο που φοβαμαι? νιωθω απομονωμενος στο διαστημικο μας σταθμο.

*

μισησαν την καινουρια μου στηλη. τα σχολια τους την εκαναν φυλλο και φτερο. ακομα κι οι καλυτεροι φιλοι μου ειναι αγανακτισμενοι με το ποσο χαλια ειναι. πω, δεν εχω που να κρυφτω ρε φιλε... δε θα με ξαναπαρουν ποτε στα σοβαρα. κι η κοπελα που χω εδω προσπαθει αλλα δε μπορει να με καλμαρει.

*

"μην ξαναπαντρευτεις την ιδια γυναικα", του ειπα. τα πηγαιναμε πολυ καλα. ο περιεργος ξενος που μας μιλησε, τα ευρωπαϊκα κτιρια, η σκαλα που μας πηγε θεσσαλονικη-παρισι, το παρτυ στο μπαλκονι που ξεκινησε τωρα- α, να κι η Ελενα κι οι φιλες της... παντα ομως ενας μαλακας χαλαει τα καλα παρτυ. αυτος μεθυσε και θελει φασαριες. σε πιανει απ' το γιακα, με το αλλο χερι τραβηγμενο πισω για να σου σκασει μπουκετο, και σου λεει στ' αγγλικα να πεις σ' εναν αλλο κατι κακο για τη χωρα του. ωχ, σκατα, ερχεται προς τα δω! οχι, ρε, ασε με! σκατα, ο αλλος ειναι φιλος του... θελουν να πλακωθουμε... "hey mate, gimme a break here!"

*

κι οι γατες! στημενες στη σειρα, τοσο ακινητες και συνοφρυωμενες. σε καρφωνουν με μεγαλα θυμωμενα ματια και νιαουριζουν δυνατα. τοσο μεγαλες γατες, τοσο δυνατα νιαουρισματα. πολυ ομορφες, αλλα δε νομιζω οτι θα παω να τις χαϊδεψω. αναρωτιεμαι αν θα φανε τα περιστερια.

*
- - BROKEN DATA - -
*

μπαϊλντισα πια. εχω ξυπνησει ποσες, τεσσερεις φορες? παω στη γιαγια μου να ισιωσω. πω ρε, πολυ σκοταδι στο ισογειο. κατι τυποι με προσπερνανε στις σκαλες. ενας με σταματαει και ζηταει λεφτα. δεν εχω μια ρε φιλε... παω στο ασανσερ. ωχ... σκατα, οι μπασταρδοι μ' ακολουθουνε! τρεχα μπες στο ασανσερ!

ωραια... βουρ στο δευτερο τωρα... κατσε λιγο... τι κουμπια ειναι αυτα...

[5]
[7]
[8]
[ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ]

ΜΑ ΕΓΩ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ

δε πειραζει. ανεβα καπου. οκ. σκοταδι και στο χωλ. δε πειραζει. ξεκινα να κατεβαινεις τις σκαλες μεχρι τον δευτερο. πετωντας τα κατεβαινω απ' τη βιασυνη μου. ομως-- οχι οχι ανεβαινουν αυτοι πανω... τρεχουνε... το κτιριο τρανταζεται απ' τα βηματα τους...

παλι πανω... χτυπα την πρωτη πορτα που θα βρεις. χτυπα!

ανοιξε ανοιξε ανοιξε

*
- - BROKEN DATA -
*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αποψάρα: